torsdag 18. januar 2007

Klemmedagen


Idag var det også åpen dag på skolen. Jeg har vært på syngegreier idag også, vi var 3 fremdeles. Så var jeg på klubben. Ole Michael kjeftet på meg, fordi jeg ikke klarte å steke rundstykker. Og Mathias var litt slem med meg. Men så fikk jeg mange klemmer av begge , og da gikk det bra:)
Da jeg, Charlotte og Benedicte gikk hjemover begynte det å snø litt:) De sa det var hagl, men jeg synes det kunne være snø, så da var det snø.
Imorgen er det helg :D

Jeg kan ikke måle meg med en pakke med twist , just as you know.
-Kjekke du oo Mikal

3 kommentarer:

Hilðe sa...

haha, ka va det an gjorde da?^^
hils te an fra meg neste gong;D

Mikal sa...

den kommentaren der e ein modifikasjon... eg sa det kje så brutalt...

Hilðe sa...

hehe, okei, dåså.
Go helg ja:D