søndag 25. mai 2008

New way to be human


For øyeblikket sirkulerer et digert, grått helikopter over Bleikemyr, og jeg har ikke peiling på hva det er. Det flyr ganske lavt forresten, og så er det sånn lysstråle ned. Skummelt. Og så bråker det.Jeg kom hjem fra impuls-konsert på "f.u.a" i åkrahallen, og det var kjekt:) Etterpå mistet Simon meg i gulvet foran masse folk, og vi fikk to personer til å hilse på hverandre. Jeg støttet Gunnleiv med hans idé om at Simon må gjøre det slutt hvis jeg knekker nakken, dør og må sitte i rullestol, mens Simon mener det motsatte. Bra av han.
Igår var jeg også f.u.a, vi løp coopertesten på skolen og Esteban ommøblerte klasserommet.
Jeg er dårlig på å skrive blogg for tiden fordi ingen kommenterer og jeg har mye å gjøre.

Bilde fra impuls i januar.

Everyday it's the same thing; another trend has begun 
Hey kids, this might be the one 
It's a race to be noticed and it's leaving us numb 
Hey kids, we can't be the ones

With all of our fashion we're still incomplete 
The God of redemption could break our routine 

There's a new way to be human 
It's nothing we've ever been 

11 kommentarer:

Siri sa...

eg lese eg, sjøl om eg ikkje alltid har noe å sei :) <3

Cathrine Olsen sa...

Du lovte et heilt stort blogginnlegg om bare meg: O husk det!

Det helikopter hørtes ut som det var nede i hagen min, fucka !

Angela sa...

Eg e forbanna på han for ommøblering! Eg har kje sett det ennå, men det e liksom vitsen med Åkra! Elska klasserommet sånn det va .. BRING OUT THE CREATIVITY!!!

Kristin sa...

siri: Det e bra :D

Cathrine: Jada, eg huske det:) Eg syns det va skummelt eg..

pluto: Det e heilt hemma:( Eg sitte der nå, og det e ikke noe gøy

Cathrine Olsen sa...

ja det va litt skummelt.
Merklig at det kje har stått noe om et i aviså elns.

Bra at du huske det :)

Valkyrje sa...

Korleis gjekk konserten? :)

Kristin sa...

cathrine olsen: JaÖ Særlig når de holdt halve bleikemyr&Kvala våkne. Mamma overhørte noe på legekontoret om at det leita etter noen, men så fant di an hjemma i sengå si.

Mynte Valkyrje Poiro: Kass konsert?:p Det va kjekt på impulskonserten, hvis det va det du meinte :) ?

Valkyrje sa...

Åja, du var attending. Bra du koste deg. :)

Simon Dahl sa...

love the banner, love you:)

Cathrine Olsen sa...

alright, haha hadde følt meg passe dum leite itte ein så e i sengå si og sove:)

Alle husk og sjekk sengene før de ringe helikopter! :)

Kristin sa...

simon dahl: <3

cathrine olsen: ja , god idé! Teit av dei å skremma oss.