torsdag 1. mai 2008

Kjerkegospel


Ikveld har jeg vært på "kjerkegospel"-something i Norheim kirke. Kjempekjekt : ) Tensingkorene fra overaltmannsland sang. Sigbjørn lærte meg headbanging. Jeg, Charlotte, Sigbjørn, Ørjan og Simon skal starte band. Jeg og Charlotte skal skrikesynge, med headbangingting, Sigbjørn skal sjonglere, Ørjan spiller trekkspill og Simon på triangel. Blir kult !
Jarle rappet, Marius gav meg penger til cola. Jeg traff igjen Thorfinn og Håvard, og Mikal da. Etter korene sang var det litt andre folk som gjorde ting, men jeg fulgte ikke med, var for opptatt med headbanging liksom. Så hadde vi sånn "beat for beat"-ting nede i kjelleren. Tok litt av, og mot slutten av kvelden var vi 15 av ca et par hundre igjen. Vi lekte sanggjettelek, og jeg, Andreas, Ørjan, Simon, Charlotte og Marogt var på lag, og vi mente di hadde for få salmer. Så vi sang salmer til alle melodiene de spilte vi. Så kjørte Margot oss og Simon hjem : )
Jeg kan ha det gøy uten drikking natt til 1. mai. jippi.
Ørjan til Simon: "Kristin e bare blitt mer attraktive etter at hu blei sammen med deg"
Jeg spurte Mikal om han var enig. Han laget en grimase og så litt rart på meg. Men eg vet han synes det.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Høres ut til at du har det flott på alle måter. Klem mormor

Anonym sa...

Eg glede meg.. Me komme te å bli et bra band!

Angela sa...

So can I!.. :D Jobba eg..:P *flinke*

Mikal sa...

haha...

Kristin sa...

;)

Anonym sa...

Beklager å ødlegge litt men, eg vill helst ikkje bli asossiert med noen form for trekkspill ting, av den grunn at eg blir arvelaus

Kristin sa...

nei , du lovte at du sko bli med i bandet vårt siggi !