søndag 27. april 2008

La meg få et glimt av himmel


Torsdag og fredag var jeg i oslo. Jeg og Synnøve Svabø er best buddies, og Haugaland vekst har for mye penger når de spanderer oslotur på meg for at jeg skal si tre setninger på et utested stappfullt av utflyttede haugalendinger og premierer alle paneldeltakerne med en design-flaskeåpner til trehundre kroner. Og Helge Toft sa som han alltid sier når han spiller i utlandet: "E de nåken fra haugesund her?". Festivalsjeftingmannen sa fra scenen at han heller ville bruke penger på sånne som meg, enn å bruke pengene på å få Angelina Jolie til filmfestivalen, så klappet han meg på skulderen. Yess. Jeg tok bilder til egenprosjektet mitt; Holmenkollen, frognerparken, stortinget og freia-skiltet. Så satt jeg på gardemoen en stund med pappa, siden noen haugaland vekst folk ikke hadde skaffet meg returbillett. Så da laget jeg nytt banner imens jeg ventet.

Fredag kveld var Benedicte hos meg, vi laget brownies og så på film. Lørdag var jeg på jobb, med Simon, og på tabben. Tabbenfolka er søtekule folk. Imorgen skal jeg i konfirmasjon til Anna Marie på os. Nice.

4; nytt. fantastisk. vanskelig. smil. betroelse. klem..
4