søndag 6. april 2008

I wanna be where you are

Om en time setter vi kursen mot helganes, via Siv og Angela. Jeg har vært våken i en og en halv time. Nå spiser jeg nudler og drikker cola. Tenkte jeg skulle lage ferdig dynamisplakaten og lakke neglene før jeg dro også. Interessant. Angela har ike god tid som meg, hun hører på nederlandsk musikk og skriver i elevkalenderen, istad satt hun og så på soloppgangen og vurderte å ta seg en joggetur. Angela er tilåme rarere enn meg.
<3 Ønsk meg god tur til london !


Here you go again

Make me forget everything
You keep me smiling

They say our love is just a phase
That it's just for some days
But I'm going so far
I wanna be where you are

4 kommentarer:

Angela sa...

Nå har eg rydda huset og gått ut med bosset o.. :D
God tuuuur! Litt mer enn ein halvtime te du e her nå.. :P

Siri sa...

God tur jentår <3

Anonym sa...

God tur. :))))))

Kristin sa...

thankyou : )