søndag 13. april 2008

Klassetur

London var gøy ! De to tøffeste klassene i verden, sammen, med de tre mest saiko lærerne, i london. kult. Vi stresset rundt på undergrunnen, var på tate modern art museum. Vi var på bbc og sience museum. Vi shoppet i Oxford street og på camden market. Jeg og Angela slet med låsen på hotellrommet, og en dag låste vi nøkkelen inne. Jeg og Simon var på "fotosafari" i Hyde park, hvor vi så et ekorn bli drept av en hund som lignet på et rådyr :(

Med fare for å herme etter Angela legger jeg ut dette bildet. (Men jeg hadde tenkt på det fra før da)


3 kommentarer:

Simon Dahl sa...

london va digg:) stakkar ekornet:/

Angela sa...

Jaffal!! Jore det når eg va i SPania O eg sådetså!! :P

Kristin sa...

simon dahl: stemme;) ja , eg blei lei meg:(

pluto: eg hadde de! Eg og har jort de før vel ! :p