onsdag 3. september 2008

Kristins nye hobby

Jeg har funnet meg en ny hobby, som jeg driver med både hjemme og på skolen : Få gratis ting fra internett.
Jeg har fått to studiekataloger til nå, men de var ikke så kjekke. Nå satser jeg høyere, og har funnet en fin side (her) hvor mange konkurranser på forskjellige sider er listet opp, og så kan jeg gå inn og prøve å vinne. Og så har jeg funnet www.pointshop.no, et sted hvor du kan svare på spørsmål, klikke på linker og delta i konkurranser, og få poeng for det. Når du har samlet opp nok poeng kan du kjøpe ting for disse poengene, helt gratis. Jeg har 10.000 poeng allerede, etter bare en dag. Så nå skal jeg få meg mange kule ting, og bli en kul person som har mange kule ting. 

Jeg legger ut en link. Ikke for å være sånn plagsom person som legger ut linker til sånne teite ting som du får masse spam av, men for at dere kan se hvor kult det er. Jeg lover - diggbart i skoletimer.


                                       PointShop.no

15 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
ROSA E OLIVIER sa...

And hell itself my only foe...beautiful girl!...kiss

Hilðe sa...

Hahah xD Kor mången tyggispakkar har du råd te nå? :p

Kristin sa...

rosa e olivier: eh, mjaok

hilde: eg har faktisk 25.000 poeng ;D Hvis eg får 430 poeng te så har eg nok te 13 tyggispakkar :D

totliii sa...

gratisting på internett? gjerrigknarken.no

Kristin sa...

totlii: wow , kult , takk :D !

Valkyrje sa...

Haha, ja, det var det du prata om i timen. :P Kor mange poeng har du no då? :D

Kristin sa...

nå har eg 25.030 poeng ;p Går litt seint for tiden, fordi eg har brukt dei mulighetene som var til å skaffe poeng, må vente til det kommer nye x) Men får 10 poeng for hver dag eg logge meg inn da ^^

Valkyrje sa...

Hehe, okay. :P Men på måndag er det media igjen, så då får du sikkret sjanse til å skaffe fleire poeng. :D

Kristin sa...

ja , det får eg nå håpa :D

Vanessa sa...

Haha Guddi:D

Hilde sa...

Sv: Hihi, I know right :)

Jeg likte forresten bloggen din skikkelig godt! Skal vi linke hverandre? :-)

Astrid Katrine sa...

Du e utfordra ;)

Anonym sa...

ah, jeg vil også gjerne ha gratis ting fra internett, men helst så gratis at jeg slipper å bruke energi på å få dem :P

K sa...

Haha, love it :P