tirsdag 2. september 2008

Wake me up when september ends:

Idag er det blitt ekte høst, regnet plasket ned utenfor mens vi var på skolen idag. Og derfor tok jeg bilde av det. Marianne hentet meg og Simon på skolen for vi skulle hente noen tskjorter hos kalleberg, og det var ganske greit så vi slapp å vente på bussen i regnet.
Nå sitter jeg hjemme, simon gikk for to timer siden, og jeg kjeder meg. Jeg hører på musikk og tenkte at jeg sikkert må rydde litt snart. Kanskje lage russekortet mitt senere også, men det er vanskelig å designe russekort, og russ er teit uansett.. Kanskje jeg bare skal ha en blå firkant?

Regnet

Simon og den søte kjæresten hans

16 kommentarer:

Mette sa...

Det vindu bildet ligna på utsikten t ein barnehage, heilt t eg så nærmere på bildet å oppdaga at d bare va fargerike mopeder :(

Anonym sa...

"Simon og den søte kjæresten hans"
xD hans? ehhh...

Kristin sa...

with tea: Hmm , hadde vore kjekkare å se på ein barnehage enn dei mopedane jaffal..

fusionized: Ja, seie du at eg ikke e søt ?!

Angela sa...

Russ e jo awzuum! :D Klare kje bestemma meg for buksa. Fekk prøva klær i dag.. :P Og russakortet e vanskelig ja xD

Kristin sa...

pluto: næh:p Eg har fonne buksa, og eg tror eg må ha xs :o
Du designe kort sjøl ?

Angela sa...

Oisann! Prøvte M i dag. Den va litt liten, men hadde aen buksa unda. Den e tynne da.. :P Også hadde eg tights.
Så vurdere L for å få ann store.. xD

Dei fra Russeservice sa at jentebuksene va mye mindre i str. så M i jente = S i unisex. Sånn at du vett det.. :P

Kas buksa ska du ha?

Angela sa...

Oisann.. :P Nja, eg ser det litt an ka så blir kult. Men eg går jo liksom på media da.. Føle eg burde .. :P GJør du?

Kristin sa...

ah , eg ska ha ei jentebuksa, men må ta å måla meg skikkelig tror eg. Eg gidda ikke gå på den prøvingå:p Tenkte eg sko designa sjøl, men ha mest mulig basic liksom ;)

Simon Dahl sa...

du e søt<3

Anonym sa...

det tordna jo og i går:O

Anonym sa...

Haha! En blå firkant hørtes artig ut :)

Kristin sa...

simon: hah , du og :)

cathrine: gjorde det?

john doe: Ja, ikkesant :) ?

Anonym sa...

ja hvertfall når eg venta på buss i byn :)

Anonym sa...

wow, dødsfint bilde av deg kristin! :)

Anonym sa...

Haha :P

Kristin sa...

cathrine: hmm ,rart , hørte ikke det eg ;O

trudel: Syns du? Takk :)

fusionized: ;)