søndag 31. august 2008

Badminton er en ekstremsport

Igår var jeg på jobb på bok og media, og det gjorde vondt da jeg strakk meg etter bøker. Gikk litt i byn med Simon etterpå for å kjøpe meg noen klær, og det gjorde vondt da jeg prøvde dem. Så hjem til meg for å skifte, og det gjorde vondt da jeg bøyde meg. Så tok vi bussen til selskap til Anne og Vanessa på Vea, og det gjorde vondt å sitte. Men det var en veldig kjekk kveld med veldig kjekke mennesker:) Da jeg la meg gjorde det vondt å ligge også. Det gjør vondt i hele kroppen min. Kraftig gangsperr i rumpa og lårene, og i armene og nakken, skrubb/svi-sår på begge knærne, i tillegg er den ene armen min skamslått rundt hele, og den gjør vondt å bøye.

"Ka har du jort deg da?" Spør alle
Jo.. Jeg har spilt badminton

10 kommentarer:

MARGOT TANGEN sa...

Trur eg må kjøpa meg badminton. D e sånår kjekke trening. D kan eg lika. Må barra finna nogen å spela me. Eg ska bjunna å klatra og tenkte eg. Håpe d blir mær enn barra tanken :-P

Kristin sa...

Badminton e jo kjekkast når du hoppe og slenge deg litt, sånn så eg.
klatra e kult

Hilðe sa...

Hahaha, va dritløye å sjå på deg xD

totliii sa...

eg har lyst å lera meg tennis eg. trur du d e lika farligt?

Simon Dahl sa...

de va ganske morsomt å se på deg ja;p

Valkyrje sa...

Stakkars! Men du var jo ganske into it, då. :D

Kristin sa...

hilde: hmm , va det :p ?

totliii: spørs jedna ka du jørr utav det ;)

simon: morsom å se på du og :)

mynte valkyrje poirot: hm , kanskje :p

Angela sa...

Huske du i 1. klasse når me grodde badminton? ;D

Kristin sa...

pluto: jaaa , det va gøy<33

Angela sa...

Nice illustarsjon btw :)