mandag 11. august 2008

In awe of the One who gave it all

Ny banner, nye farger. Litt pop-art-ish kanskje.
What do you think?

Imorgen skal jeg til stavanger med Charlotte for å svi av litt penger, det blir kos :)
Snart begynner skolen igjen, og det er rart å tenke på at jeg skal tilbake til vardafjell. Jeg får gå i samme klasse som Simon hvertfall, og de andre fra Åkra, så det blir fint.
Når ferien er slutt skal jeg bli litt flinkere til å blogge, det er ett av mine ferie-forsetter. Men så har jeg hatt det litt travelt i ferien også da.

På tunet utenfor hytta
[Kjæresten min er forresten fin i svart/hvitt]

14 kommentarer:

Anonym sa...

cool, kan du lage ein header til meg? kniz

Angela sa...

Fett utsjåande! :D Synd for dåkke med Vardafjell, kondolera eller noge .. :P

Simon Dahl sa...

me overleve vel på vardafjell og;) håpe du har de gøy i stavanger:) du e fin i farger og du;) <3

Kristin sa...

cathrine: Hah. E kje du grafisk lærling med skills ?

pluto: :) Jo, takk for det :)

simon dahl: jørr vel det ;)

Valkyrje sa...

Genialt design, kjempefint! :)

Anonym sa...

Psh skills my ass, ikkje e eg lærling heller. kniz.

bedre med film eg tror eg.

Kristin sa...

mynte valkyrje poirot: å ,takk :)

cathrine: hm, ingen lærlingeplass ? Lag deg ein film-header då :D ?

Cathrine Olsen sa...

nei ingen læreplass. for verden er urettferdig og hate meg og elske vardafjell fitter. :(

men ska vist snakke med karmsund avis på fredag da kniz

Ingvild Søndenå sa...

for det førsta: her e et eksempel på kreative kristin, himli fin sida, du e så fliink! e det vaskelig?

for det andra: vardafjell?! eg trodde ikkje den va så populær...?hva skjera?

Kristin sa...

cathrine: Hm , hemma ;S Ka ska du jørr på då liksom hvis du ikke får noe? Men Karmsund e vel fint det.
Vett du kem fra vardafjell som sko værr lærling på KiB?

ingvild: Hah , takk :) Nei, det e ikke så vanskelig når eg kan programme liksom, å det e bare akkså paint, bare mye kjekkare :p
Mm, vardafjell :-/ Sa allti at eg bare sko ha ett år på åkra, nesten ingen som blir der, og har kje tid te å bruka så mye tid på buss

Anonym sa...

njoda bedre en ikke no hvertfall. hvis eg ikkje får noe, så tar eg et friår og får meg ein jobb osv.

Vett kje, ei fra tredje klasse elns.

Ingvild Søndenå sa...

okeida, du e vaffal flinke, tøffe kristin!! satsa på at du får det fint på vardafjell o;)

Hilðe sa...

Haha,me kjeme te å slita kraftig med design når dåkke kjeme xD

Kristin sa...

cathrine: ja , det e jo sant.. ah

ingvild: takk :) Håpe du får det fint på bildøy(?) eller kor det va du sko :)

hilde: hæ, koffer?