onsdag 27. august 2008

Last day of summer moved on

I det forrige innlegget mitt listet jeg opp ting jeg skulle bli flinkere til nå fra skolestart av, men jeg har kommet på at jeg kanskje skal skrive en liste over konkrete ting jeg skal gjøre iløpet av skoleåret. Så må kan dere komme med forslag, og jeg skal prøve å være flink.

-Besøke Benedicte i Alta

-Besøke Margot i Stavanger

-Dra på Karmøy Gospelfestival (og få med meg mange folk)

-Skaffe meg nettbank

-Minst 5 joggeturer med Charlotte (vi har snakket om en gang i uken, men jeg kjenner oss, men minst 5 ganger!)

-Dra på Impuls

-Spandere cola på Cathrine på kvala-senteret

- .... ?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Spandera coca cola på cathrine? :D

Anonym sa...

Synes absolutt du skal spandere på Cathrine.

Anonym sa...

Helt enig med de andre to

Kristin sa...

Hahah , okei ;D

Valkyrje sa...

Oooh, fun! :D

Anonym sa...

omg eg e på listå :DD

Hilðe sa...

Haha,jogging e stress :P

Angela sa...

U can do it! Jogga alse .. :P

Anonym sa...

5 gånger?! Me har jo avtalt 1 gång i ukå, så sånn blir d! Du får gi beskjed når du har fått rompå i gir og e klar for å bli me ut å jogga du!

Kristin sa...

hilde: jaa :p

pluto: ska prøva ^^

charlotte: haha , okei;D Men me må finna ein serie xD Men eg e klar eg ^^