søndag 24. august 2008

nytt år, nye muligheter

Selv om det ikke er et nytt årstall, så er det ett nytt skoleår. 
Dette skoleåret har jeg ikke så mange "faste" oppgaver som i fjor. Jeg skal begynne å dirigere barnegospel, sammen med Charlotte. Jeg er fremdeles lovsangsleder i u24/7. 'Formann' i amaSing. (pluss Dynamis-komiteen, Actiongruppa, Barnas råd og Trosopplærings-prosjektgruppa) 
Når det kommer et nytt skoleår er det fint med forsetter. Jeg har masse ting som jeg vil bli flinkere til, så da har jeg skrevet en liste.

-Flinkere til å blogge (oftere og mer interessant)

-Jobbe med skolearbeidet (jeg har en tendens til å tenke "kan ta det senere". Men det kan jeg ikke)

-Ikke ta på meg for mye ansvar (Heller legge arbeid i det jeg allerede har)

-Være flink til å finne på ting (Reise, være sosial, ikke sitte hjemme)

-Være mer kreativ (Gjøre de tingene jeg alltid tenker på som "ting jeg kunne ha gjort")

-Spare penger (ikke kjøpe mat hele tiden)

-Tjene penger (ikke bytte bort alle jobbhelgene mine)
-

Hvis noen skulle komme på andre ting jeg bør bli flinkere til så er det bare å si ifra ; )

14 kommentarer:

Angela sa...

Eg savne deg!

Anonym sa...

Ja, du ska komma på besøk te mg! Inger sa, du konne jo toke turen opp sammen me Øyvind, hvis han ska vær her i arbeidsukå;) haha! mn duy måp komma ein gong eg har fri helg!!!

Kristin sa...

pluto: eg savne deg og !!!

benedicte: Ja, de ska eg:) Har du snakt me tante inger;D?

Siri sa...

-Jobbe med skolearbeidet (jeg har en tendens til å tenke "kan ta det senere". Men det kan jeg ikke)


Samma her!

MARGOT TANGEN sa...

Eg syns bloggane dine e både interessante og månge eg :-P Du kan komma på besøk t meg ;-)

Valkyrje sa...

Høyrest ut som bra punkt. :)

Kristin sa...

siri: Haha ; )

margot: Åja :p Kanskje eg ska skriva ein "to do" lista og..

mynte valkyrje poirot: Men eg komme sikkert ikke te å klara di :p

Angela sa...

Til Siri: Det e du så får meg te å gjør ting med ein gong! Huske du sa: Det e bedre å bare få det gjort... :P

Valkyrje sa...

Joda, gjeld berre å ha rett motivasjon. :)

Ingvild Søndenå sa...

kristin, din blogg e ein av mine favorittar, du trenge IKKJE vær red for at du ikkje skrive interessatn vaffal!! å så glede eg meg te å komma på dynamis:D

Kristin sa...

ingvild: å :) ja, du har det me å komma:D

Toftus sa...

nydlikt! då må eg holda meg oppdatert her og då? ;)

Kristin sa...

toftus : Ofcourse ;p

Anonym sa...

jepp, snakte me na når me hva på skole tur på orros:) Hygligt!