torsdag 21. august 2008

Gone baby gone..

På mandag var Benedicte hos meg for å ta farvel. Tirsdag morgen dro hun til Alta, for å gå på Øytun folkehøyskole, skolen hvor min tante og onkel jobber. Jeg savner henne allerede, men jeg håper at hun får et bra år:) 

Jeg tenker på alt det teite jeg og Benedicte har funnet på iløpet av disse ti årene vi har kjent hverandre. Fra vi gikk i samme klasse på barne- og ungdomsskolen, spilte nintendo og spiste mariekjeks med selvkomponert sjokolade-topping. Reiv ned lysekronen, og tegnet på veggene. Slått opp telt på plenen i høyhelte sko og miniskjørt, og sovet under åpen himmel- i regnet.
Jeg digger Benedicte, hun er evigkul
<3

MEG OG BENEDICTE I LONDON. EN AV DE MANGE KJEKKE TURENE VI HAR VÆRT PÅ:)

7 kommentarer:

Hilðe sa...

Kjekt med sånne venner!

Ingvild Søndenå sa...

eg kjenne vaffal ei kjekke jenta som ska gå der, så det kan jo vær hu får det bra;) men det trist når venner flytte uansett!

Kristin sa...

hilde: ja , det e det :)

ingvild: tvile ikke på at hu får det bra, tøffe skole:)

Valkyrje sa...

Awh, høyrdest ut som ein flott ven. :)

Kristin sa...

mynte valkyrje poirot: Heh, me krangle som om me sko ha vore søstre avåte, men hu e ein bra venn :)

Valkyrje sa...

Krangling kan nokre gonger vere ein bra ting, det tyder på at de er sikre nok som vener til at de kan vere ueinige og krangle, men likevel halde saman. :)

Angela sa...

Håpe hu får det bra! <3