torsdag 19. juni 2008

The end

Idag var det siste dag på Åkrehamn vgs.
Trist
Dette året har nok vært det beste jeg har hatt på en skole, noensinne. Full av kjekke elever, lærere, merksnodige skapninger, morsomme hendelser og situasjoner.
Jeg husker hvor lost jeg og Angela var første skoledag. Men det viste seg jo etter tolv minutter at dette var absolutt ikke en skole som vardafjell.
Takk Gud.
Jeg klarte ikke si hadet til alle og gi klemmer engang, for jeg visste at da kom jeg nok til å gråte. Jeg har opplevd så mye bra på den skolen. Jeg fant foreksempel Simon:) Jeg har truffet nye, utrolige mennesker. Jeg har lært, litt. Jeg har gledet meg til å gå på skolen. Litt rart å tenke på at jeg aldri vil se på Torill og Solveig på bussen. Aldri mer høre "Go måren Vegard- kjekt å sjå deg- ha ein go tur viare du då" / "Må kje trekka så tilikt!!!!". Ikke sitte på bussen med Angela, Siv og Cathrine. Ikke stå ute foran inngangen til konditoriet og lese forsiden på haugesunds-avis. Ikke høre på alle Angela´s meningsløse eller uinteressante historier om den mygla bananen hun fant igår, maten hun lagte av rester eller at knappen på vaskemaskinen ikke fungerer. Men det har vært litt koselig allikevel.. Ikke komme inn i klasserommet sammen med angela og le av noe ingen andre forstår mens de sitter og er trøtte og fryser fordi ingen har skrudd på ovnene. Si hei til ZirPlu, og fortelle Angela om "ein veeeeldig go ide eg kom på akkurat nåååå". Snakke med fluen Clas på bussen. Gå på fotosafari til stranden fordi vi vil. Sitte i gangen med masse folk og spise nudler mens lærerne rynker på nesen. Gå tur med ZirPlu, hånd i hånd. Forstå ikkeno i gymtimen. Gå til rimi i regnet.. Det er så mange minner. Jeg kan ikke skrive alt her. Men jeg legger ut noen bilder.
Som Angela sa til hele skolen: "eg e gla i dåkkår" Det er sant ...
















8 kommentarer:

Valkyrje sa...

De kunne vel ha gått siste året der om de hadde hatt lyst?

Men uansett, kjempekoseleg og trist innlegg! Og eg lo av: "Jeg har lært, litt.". :P

Angela sa...

Harregud så morsomt å lesa! .. For eg ska sei deg ein ting: Eg har ein iiiiideeee!! :P Men det va kjekt å sjå deg forde..
For å verr litt sjølgo så kan du og eg sei at me har lert andre litt mer ang. grafisk og dei oss om foto? :P
xD HAHHAAHAHAHHAHAHA
Ohgod, så elsk det har vore. Ååååh, nå sko me tatt bilde :P
Men du får ha ein god tur viare! Snakkes når me møtes med ZirPlu ;) LOVE U KRISTIN! Åkjra for life <3

Anonym sa...

awwwwwwwww

Marthe sa...

Men du har vel et år igjen, Kristin?

Kristin sa...

mynte valkyrje poirot: Ja, men det e jo ingen vits, ingen folk så ska værr der siste året. Me sa alltid at me bare sko et år på åkra uansett. Hæ?:p Me har jo lært, litt.

pluto: eg kom på så syyykt masse mens eg satt å skreiv , men kan jo kje skriva alt:p Åkra for life, zirplu for life, offic for life. Love ou too<3

cathrine: ;)

marthe: Nei , siste året på Vardafjell :/

Anonym sa...

Sivi ska jo på åkra nå. Du og angela o kan omsøka!!

Eg komme te å savna deg. :)

Mikal sa...

Haha... det va så løye når me satt på bussen dengong :D
Lure på om noen av lappane henge der forsatt :p

Kristin sa...

trudel: E jo litt seint nå. Og me sa alltid at det va bare det eina året på åkra.. Men det vil alltid værr det beste året:D Komme te å savna deg og ! ;)

mikal: Jaa , det va kos:D Åså va me på julashopping etterpå og ^^