mandag 16. juni 2008

I´m alive ´cause you´re alive in me


Jeg har det så bra.
Igår, lørdag, var jeg på tabben, med Simon, og alle de andre digg folkene som finnes der. Idag var det Dynamis, og til tross for at jeg var skeptisk først, så gikk det utrolig bra!:] Ca 70 stk, lovsangen gikk fint, og Mette og Karoline var veldig flinke. Etterpå var det grilling, og mange var igjen, knallkos :)
Eksamen gikk bra, jeg har verdens beste venner, jeg har verdens beste kjæreste, jeg har to sommerjobber, det er snart sommerferie, det er snart action, jeg har fått penger på konto, jeg smiler og er glad. 
Livet er bra:)

Bildet er fra konfirmant"weekend" i Skåredalen 8. juni. Vi spilte med bandet, og det var også utrolig bra ! :]
Marianne, Meg, Charlotte, Geir Gøran, Thorfinn og Ken-Tore

There´s no other like you
There´s no one beside you
You´re more than my heart can contain
And I will love you all my life
For you are my reason, 
you´re the one that I live for

7 kommentarer:

Anonym sa...

omg tenke koffert når eg lese tittelen på denna posten (A).

Angela sa...

Nei, nå må du sjerpa deg .. xD

Godt du har det bra Kristin! :D

Kristin sa...

pzykadelic: hahah , du e så graps cathrine !

pluto: :p Takk , angela :]

Valkyrje sa...

Awh, how sweet. :)

Anonym sa...

Kje min feil, samfunnet så gjør meg sånn:(

Kristin sa...

mynte valkyrje poirot: Å :) ?

pzykadelic: Haha , jaok :p Eg e ikke sånn ^^

Valkyrje sa...

Mhm. :)