torsdag 26. juni 2008

Ekte Glede

Dette er siste dagen på action. Sigbjørn og Håvard har skaffet internett og strøm i teltet, så da kan jeg og Charlotte skrive blogg mens de sitter vakt i badeland..
Action er UTROLIG DIGG som alltid. Vi knabber teltet til våre kopervikvenner og ser på film med prosjektoren og et laken, eller steker vafler fra ei bøtte. Det har vært supert vær, varmt og sol, nice. Møtene er topp, badeland er deilig. Jeg turde tilogmed å ta halfpipen i år , så da har jeg tatt alt utenom magasuget. Vi har en magisk tyggisautomat, ein Birger-Trond-Bjørn-JanThomas-person og har funnet navn på hele lovsangsteamet: (Øystein, Jarle, Ørjan, Strutsen, Thomas&Harald, Knut Helge, Kristine og Åshild.)
Håvard hater krik-spiriten, og vi mobber ham for det. Birger er helt i sjokk etter at han måtte betale 57,- for en fruktnøtt i kiosken. Dette legger han til i alle tenkelige sammenhenger. Charlotte har klippet håret mitt, det ble kort og litt ulik lengde, men jeg liker det.
Nå skal vi snart opp i badeland for å sitte vakt og kjøpe noe godt til i kveld. Så er det møte, krik-torg og en siste diskusjon med vaktene, nice.
Hva gjør dere der hjemme? Hva skal dere resten av sommeren? Håper dere har det bra;)

... "Visa deg bra eg"
"Bra´a deg eg"
"Bra´a mordi eg"
"Snaddår !"

Benedicte, Sindre og meg i teltet til kopervikgutta under vaffelsteking

5 kommentarer:

Valkyrje sa...

Awh, høyrest herleg ut! :D Bra du kosar deg. :)

Eg har få planar, men har fått jobb både her og der, og 10. august skal eg til Oslo på konsert med yndlingsartisten!

Mikal sa...

Men 57,- for ein fruktnøtt e jo SYKT!!!
Ang. KRIK spiriten så kan eg nok te tider vær enige med Håvard ja, så ikkje mobb han :p....
Uansett nesten så eg sko ønska eg va med, hørtes ut så dåkke har hatte det gøy.... Eg derimot må springa rondt på hydro då og resten av sommaren.... men kan trøsta meg med at eg tjene 187,- timen :D

Så ska eg jo te Praha da, det blir bra :D

Kristin sa...

mynte valkyrje poirot: :) Greit med jobb og vel.. Nice , konsert. Kem med?

mikal: Ja, han måtte tilogmed ta bilde på butikken der det sto at an egentlig kosta 35,- Pff , krik-spirit e koselig ! :p
ha-ha , me har det kjekt uten deg så bææ! Me satt stadigt og snakte om kass kommentarar du hadde komt med hvis du hadde vært der.
Penger er roten til alt ondt?
Action va best ;)

Valkyrje sa...

Joda, kjekt med pengar. :)
Diana Krall er artisten, eg skal reise i lag med mamma som er litt kjipt, men greitt òg fordi då betaler ho det meste. :P

Anonym sa...

punks!