torsdag 3. juli 2008

The Update

Det gikk 8 dager, så får jeg se ham i 4, så skal jeg bort i enda 5. Så er det jobbings til 19 i elleve dager. Da kan man ta 20-bussen, er fremme 21, og så må man ta 23-bussen hjem. Etter de elleve dagene er det bort i 10 dager til. Til landet langt der borte hvor det er dyrt å kommunisere med de hjemme. Så er det egentlig jobbings resten av ferien ut. Jeg var ikke hjemme da vi hadde vært sammen et halvt år. Ikke 7mnd heller. Jeg er ikke hjemme når han fyller 18.

Jaja , jeg har god tid.

Jeg mistet mobilen min oppå et fjell, og gikk ned og trodde at den lå i mammas sekk. Det gjorde den ikke, så mamma gikk opp igjen for å lete, uten hell. Så fant jeg og Simon bildebevis på at den hadde ramlet utav lomma mi. Så Øyvind og Simon løp opp igjen, som de heltene de er, og presterte å finne telefonen min oppå et digert fjell fullt av gjørme, gress og steiner.
Simon mistet kortholderen på ferjekaien. Vi tok ferjen over og merket at den var borte like før vi skulle av. Vi ringte til butikken og spurte om de kunne se om de fant den, og det gjorde de. Så vi tok ferjen fram og tilbake, før vi kjørte videre.
MaksFlaks.

Jeg er glad i Simon. Sommer er ikke sååå gøy. 

6 kommentarer:

Valkyrje sa...

Sommar er overvurdert.

Anonym sa...

Sommar e kje overvudert, negative ungar:) gjør det besta ut av det

Angela sa...

Enige med Cathrine! ELSKE sommar, ingenting e bedre! :D

Simon Dahl sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Simon Dahl sa...

denne sommaren e litt teit ja.. eg e gla i kristin og<3

Anonym sa...

ska verr gla dokker får sommarferie i det heila tatt, tenk på ungane i afrika dei får nok ikkje sommarferie