onsdag 16. juli 2008

Er det ingen som interesserer seg for misjonsbøker etter klokka fire?

Antall kunder iløpetav den siste timen: 0
Jeg gjentar: N-U-L-L
Bortsett fra en dame på telefonen, og Sigbjørn og Håvard som gav meg to tomme colaflasker

Derfor blogger jeg på jobb. Jeg har lest en bok om serverdigheter i rogaland. Men nå kjeder jeg meg. Det er i slike stunder man kommer på alt man skulle ha gjort;
-Pakke til hytta & Kreta ?
-Redigere noen bilder ?
-Kjøpe sandaler ?
-Sende bilder til fremkalling ?
-Gjøre ferdig de to kjolene jeg mekker på ?

Men det er litt vanskelig når jeg er på jobb...
Kanskje jeg bare skal begynne med å ta neglelakk på den andre hånden. Siden det er tre dager siden jeg lakkerte den første?


15 kommentarer:

Cathrine Olsen sa...

svar på tittel:
interesserer meg ikke for sånne bøker før fire så koffer sko eg interessere meg for det etter fire:)


hihiihi.

Kristin sa...

Haha , hvis du lure så e eg litt sarkastisk :p

Cathrine Olsen sa...

fatte det da:)
men tenkte du ville vita min meining om det for det.

Simon Dahl sa...

stakkar:/ tror foresten me og har den bokå på turistkontoret, tenkte eg sko lesa den ein dag;p

Kristin sa...

cathrine olsen: Ah:p Ja, eg vil alltid ha din meining;)

simon dahl: Ja, den bokå e virkelig verdt noen minutt av ens tid :p

Simon Dahl sa...

får ta å se i ann i mårå:) nice bilde:p

Ingvild Søndenå sa...

kristin!! så kule blogg du har! eg fatte veldig godt ka du meine, tiå går umåtelig seint når det ikkje e kunder...! (skjønt eg kan tenka meg at det e pittelitt færre kunder på b&m enn på obs...)

Angela sa...

Hm, føle eg ofta e innom B&M itte kl. 4. :)

MARGOT TANGEN sa...

Eg interessere meg for misjonsbøker, og for møkje ant av d dåkke har på bok og media. Du e heldigge så jobbe der. D har eg og lyst t. Kult bilde :-)

Kristin sa...

simon dahl: jørr d ;)

ingvild søndenå: Takk! :) Heh,ja. Og du har vel stol óg:p

pluto: Føle du nå egentlig det?:p

margot tangen: Så bra da. Bli her og jobb der då:D

Angela sa...

Ofc! Eg hjelpe jo å stenga osv. :P E jaffal aldri folk der når eg e der ..xD

Kristin sa...

pluto: ja, sånn ja. Takk for det btw!:D Det e vel egentlig ikke så ofta det e folk :p

Valkyrje sa...

Herleg bilete. :D

Anonym sa...

D u glemte voxen du fikk lokte på

Kristin sa...

siggi the gutt: ja , den oksen lokta godt :D