tirsdag 8. juli 2008

"Sauen som gikk seg bort får vi tilbake i september"

Det var beskjeden fra forlaget da boken vi hadde bestilt ikke kom. 

Dag1 på BM var ikke så veldig interessant. Jeg solgte et par figurer og noen frimerker, og så måte jeg på posten for å poste en pakke og kjøpe flere frimerker. That´s about it.
Jeg skal på jobb igjen om en time, og idag skal jeg jobbe 7 og en halv time, to timer mer enn igår. Og så skal jeg stenge. Jeg har gjort det før, men kortstativene er så vanskelige å ta inn, de bare velter, og det er flaut.

Jeg liker ikke engang blogging om jobb. Ingen bryr seg om at kortstativene er vanskelige å ta inn. Ikke jeg heller egentlig. Jeg vil ha fin sommer med sol og fri. Ta masse bilder og lage teite filmer sammen med Charlotte, slik som vi alltid gjorde før.

7 kommentarer:

Angela sa...

Eg syns faktisk det e veldig interessant å lesa om andre sine jobber og problemene som oppstår der :)

Kristin sa...

pluto: Å, jaok :)

Valkyrje sa...

For ei herleg melding i frå forlaget! Sjølv om det var dumt at han ikkje kjem inn før i september...

Simon Dahl sa...

ja jobbproblemer e faktisk veldig interesant:)

<3

Kristin sa...

Mynte Valkyrje Poirot: Ja, den va litt søt:p Men føle på meg at di ikke var helt klar over den :p

simon dahl: å, jaok :p

Valkyrje sa...

Haha, nei, sannsynlegvis ikkje. :P

Anonym sa...

Dumme kortstativ. :/