lørdag 19. juli 2008

I am ten thousand miles away from you

Imorgen drar jeg. Først til hytta et par dager, så til Kreta. Der er det varmt, lyst, familieferie-aktig, og Simon- og Charlotte-løst. Det er teit. Skal bli deilig med litt fri fra jobb, men godt å komme hjem igjen også. Jeg kommer til å savne alle folk!

Håper Benedicte er tilgjengelig når jeg kommer hjem igjen, for hun skal flytte til Alta, det er kjipt :/ Og så håper jeg at Jon ikke har dratt hjem, for jeg bare si hei , litt sånn skikkelig ! Så hvis Jon eller Benedicte leser dette: Ikke dra, jeg er hjemme den 30.juli.
Simon og Charlotte rules<3

Ha det fint folkens , kos dere :)
Nå må jeg pakke...


7 kommentarer:

Cathrine Olsen sa...

bare så du vett det så har eg kje glemt at du har lovet å skriva et innlegg om meg:o bare meg<3

Kristin sa...

Det komme når eg komem hjem igjen ;)

Simon Dahl sa...

eg har ikkje så veldig lyst at du ska reisa vekk..

<3

Anonym sa...

Go tur!

Cathrine Olsen sa...

jippi glede meg:) go tuuuuur

Valkyrje sa...

God tur!

Simon Dahl sa...

I miss yo so much!!!!