søndag 6. juli 2008

Ditt ansikt stråler mer enn solen

Nå har jeg vært et par dager på sørlandet, nærmere bestemt Kristiansand. Vi har badet, plukket kireller og spist is. På hjemveien plukket vi opp en stakkars som trengte skyss hjem, han var ganske søt og kjøpte sure skrikerunger på bensinstasjonen og hullene i tennene mine begynte å ise.

Siden forrige blogginnlegg hadde med en oppdatering på hvordan mobilen min har hatt det, så hører vel det med i dette også. Vi var på stranda og lå på et svaberg og solte oss. Jeg hadde hørt på musikk på mobilen inntil jeg fikk melding fra inntakskontoret i rogaland. Da vi skulle gå husket jeg ikke at mobilen lå på håndkleet, og jeg løftet det opp og hørte en skrapelyd. Jeg hørte Jon rope "mobilen!" Og et lite plask. Og plutselig så jeg Jon løpe ned svaberget og stakk hånden ned i sjøen og løftet opp telefonen min. Hm. Den lå til tørk ca et halvt døgn før jeg turde skru den på igjen. Men den virket fint den.
Ja, jeg har noen ganger litt mer flaks enn jeg fortjener.

3 kommentarer:

Angela sa...

Kim e Jon? :P
E kje fortsatt den grønne, gamle nokiaen? Kan kje ha musikk p den..? xD

Kristin sa...

Jon e mitt søskenbarn ;p
Nei , den andre kom fra reperasjon rett etter action, ble mistet på fjellet, kom til rette igjen, og falt deretter i sjøen :p

Valkyrje sa...

Haha, uff, hell i uhell med mobilen! :)