mandag 8. oktober 2007

Do you dream of me?

Ferie. Jeg vet ikke om jeg helt har forstått betydningen av ordet. Alle bruker ferier til å slappe av. Til å sove, sløve foran pcen og henge med venner. For meg betyr høstferie barn er bra. Søvn kan vi ta senere, pcen trenger vi ikke, og vennene mine er med meg allikevel.

You're on the road
Thinking you're far from here
And suddenly find
You're very near

Igår var det åpningsshow på barnefestivalen. Dronningen kom for å åpne den, så det ble ganske stress. Siden hun ble en halvtime forsinket fikk vi lære de 500 barna "barn er bra"-sangen ganske mange ganger. Jeg hoppet rundt på scenen og gaulte: "Me ska synga ein gang teee!:D" i mikrofonen. Lillesøster fortalte meg nettopp at hun ble stolt av meg der hun satt i publikum. Haha. Jeg fikk også lov til å varme opp publikum da det var 10minutter igjen, fordi jeg hadde så mye energi. Så jeg hoppet og spratt på scenen til jeg holdt på å svime av. Senere ba jeg den ene livvakten til dronningen med på kino. Og kjeftet på politiet fordi de forurenset siden de sto med fem politibiler med motoren igang. Teit! Men politifolkene var enige med meg, men det var regler, blabla.

And everywhere I go I see you
Everywhere I go I see you

På søndag var jeg først på jobb. Så var det generalprøve til åpningshowet i haraldshallen. Så løp jeg, Marianne, Margot, Charlotte og Karoline ned på Michael W. Smith konsert i Vardhallen. Det var sykt digg <3
Vi tok helt av, fikk litt kjeft av damen bak oss bare fordi vi var de eneste som sto, teit. Det burde aldri vært stoler der inne in the first place. Etterpå snudde mannen ved siden av Charlotte seg til oss og sa: "Har noen fortalt dåkke jenter kor flinke dåkker e te å synga?" - "Synge dåkke i kor eller noe?" Joda, vi var vel nesten hele koret ;p Men jeg sier det igjen: Den konserten var så herligbra, awmn<3>
So I watch you from a distance
Getting lost within your world

Etter konserten løp vi til tito mens vi sang Ain't no mountain high enough. Det var en mann som smålo litt av oss. Men tror det gikk fint. Så kjøpte vi oss is og løp tilbake til vardhallen. For å løpe rundt på parkeringsplassen og amfiet mens vi hoiet og skreik.

One million miles
It starts with a step or two
What are you waiting for?
I am waiting for you

3 kommentarer:

Anonym sa...

yes i dream of you <3
va ein digg dag det altså ! <333

Angela sa...

Versta e at eg drømte om deg i forgårs elns.. ;O:P

Anonym sa...

Haha, så herlig rett på sak. Du høres utrolig verdensvant ut, "Senere ba jeg den ene livvakten til dronningen med på kino. Og kjeftet på politiet fordi de forurenset siden de sto med fem politibiler med motoren igang." Det er dæven så bra.

*putte små hjerter på bloggen til Kristin*