tirsdag 23. oktober 2007

Simon har vært i Ukraina

Nå sitter jeg på skolen. Koselige skolen. Vi har sittet ved et bord i klasserommet i ca hele dag, Angela, Millie, Simon og jeg. Vi har liksom designet skoleklær, meg, Millie og Angela, og det funker jo fint. Vi har syklet tur, sier Simon her, men det stemmer ikke. For vi har bare sunget sanger i hele dag: "Du grønne glitrende tre", "Jon Blund" og "telefonkatalogen"-sangen. Så har vi drukket cola, Angela er svak og kjøper cola- haha.
Egentlig er Angela funksjonshemmet. Vi er liksom støttekontaktene hennes. Hun får ikke jobb eller noe, fordi hun egentlig er litt hemma. Nå sitter hun og danser og mimer for seg selv. Men det gjør ingenting..


You're on the road
Thinking you're far from here
And suddenly find
You're very near

6 kommentarer:

Anonym sa...

simon har også værrt i: Norge, Sverige, Danmark, Finland, Spania, England, Scottland, Orkenøyene (hørre te storbritania alle dei 3), Ungarn, Brasil, Argentina, Chile og Peru.. håpe eg ikkje har glemt noen=)

Kristin sa...

hahaa , men det va jo bra! Nå har eg overskrifter for resten av året :D

Anonym sa...

Haha. Stakkars Angela. Det er bra hun har støttekontaktene sine. Telefonkatalogensangen ruler! xD

Angela sa...

E jo allti telefonkatalogsangen da .. xD Åsså "My heart goes BOOM" av Charmed! :D
Jo takk før støttingen, eg fekk kje verr med på bildet eingong.. :'(..

Angela har vært i Norge, Sverige, Danmark, Spania og England :D

Kristin sa...

me satt nå faktisk å såg på deg ein stonn for å signalisera et spørsmål om du sko værr me på bilde, men du va litt oppslukt i Wallem og musikken din.

Anonym sa...

Margot har vore i Chicago, Nashville, Oclahoma og København ;-) Åsse vil u t Israel å ein elleaen syden :-P