onsdag 31. oktober 2007

Du blei !

I helgen var jeg på Gospelfestival på Åkra, jeg og Karoline. Dødsdigg ;D Første kvelden kjørte Margot oss + Gunn June og Signe til Bygnes for å kjøpe cola og druer. Vi pratet og pratet, kjempekos:) Helgen gikk i masse øving, pizzaboller, vann, cola og latter. Margot styrte teksten på skjermen, så hun var kul, så fikk hun KGF-jakke også, som hun ønsket seg:)
Lørdagskvelden ringte hun oss rett før vi hadde tenkt å legge oss og spurte om vi kjedet oss og ville komme bort i kirken for å spille spill. Da vi kom bort dit var det ca 7stk der som var med og spilte brainstorm, tok helt av! Etterpå lekte vi masse teite leker, og 2 stk til kom og ble med. Seriøst, vi var så tragiske den natta. "Oæææaah! - Traaaampet!" .. "Du blei Du blei Du blei" .. "Sjedde me du blei da?"
Jaddam. På søndagen var det konsert. Jeg, Karoline, Celina, Margrethe og Karianne sto helt foran i midten og eide hele koret, ofcourse :)

Igår var det KRIK-trening. Først var jeg, Charlotte og David på gymnasbanene, løp rundt og reklamerte for KRIK-fotballcup. Etter trening gikk jeg, Oskar, Charlotte og Karoline på Ica, og deretter til meg. Jeg og Oskar fant ut at det var lenge siden den gamle gjengen vår hadde funnet på noe, så vi skal lage vafler en dag x)

gospel, finn meg !

I promise that if you give me the opportunities, I will make the best out of every single of the little things.
Ellers går det veldig bra, hvis noen lurte.

4 kommentarer:

Anonym sa...

eg fant deg :D

Angela sa...

Lett har eg hørt alt detta før, men d e bare kos! :D Du va den fyste eg såg på bildet ! ;D

Cathrine Olsen sa...

lett så eg deg me ein gong
celina så eg o :)

Kristin sa...

flinke dåkke e da xD