lørdag 3. november 2007

It starts with a step or two

Mood: Happy med utslitte stemmebånd
Music: Natasha Bedingfield - Soulmate


"Sjøl om det e så kaldt som det barra kan bli, fryse du allikavel ikkje hvis du står på siå av nåken du virkelig like"
oskar's foredrag på plattingen i forgårs. men han har fortalt om det før også

Jeg fryser litt på tærne for tiden, men that's it. Det var is på sølepyttene idag, og rim på gresset. Det er så pent. Jeg elsker votter, skjerf, luer og pannebånd. Skulle ønske det kunne snø, men det er vel litt for mye å håpe på. Akebrett, snøball, pepperkaker, stearinlys, peis, mandariner. Gå tur i kulden. Det blir ikke kaldt hvis du er der. Klubben idag tok av, jeg er god på å imitere uteligger/gatespiller østlending som dikter sanger med ustemte gitaren med røkne strenger. Gah, nå er halsen min helt ødelagt, om den ikke var det nok fra før. Så fremover kommer det til å gå i te, skjerf, halspastiller og kakao. greit det.

"Så litå , men allikavel lage du så mye lyd" - Ørjan.
____________________________________________


kristin, oskar, charlotte & marianne

Don't let me fall for you if you're not planning to catch me

2 kommentarer:

Angela sa...

aww, så fine bloggen din va blitt! :D Eg O prøvde i går, men skjer jo at eg får d t.. xD
Ja d va kjekt å ta bilder av rimen O ;)
Btw: Eg gror litt Soulmate eg O.. :P

Simon Dahl sa...

hah!=P hørtes jo festligt nåkk ut=P lykke te me halspastiller, kakao, te å sjerf! (tenk blåhval) =P
stay cool xD