onsdag 21. november 2007

oh , if only I had

Idag er jeg surrete, rar og teit. På skolen idag har jeg ligget under pulten. Senere sitter jeg på bussen og tenker: "ja, der bor jeg" i det vi kjører forbi. Etter en stund kom jeg på at jeg pleier å gå av før vi passerer huset mitt. Så da jeg endelig kom på å trykke på knappen var vi nesten ved Udland. Teit. Så jeg måtte gå derfra og hjem. I det teite mørket. Men jeg tror jeg hadde godt av det.

Litt etter jeg hadde kommet hjem fant jeg forresten busskortet mitt i søppelbøtta. Så da var det nok. Så jeg kledde på meg igjen og tok meg en tur ut. Det regnet en del, så klærne mine var nokså våte etter et lite stykke, men. Jeg hadde ikke helt peiling på hvor jeg gikk, og det var beksvart. Men jeg bare måtte gå litt. Michael W. Smith og Rudi Myntevik var med meg dessuten, de er gode å ha noen ganger.
Ikke minst i dag.

I'm following all the rules. Well, at least I'm trying.
Back then I was too shy to look into your eyes.
oh , if only I had

3 kommentarer:

Hilðe sa...

Du e kje den einaste så glømme å gå av bussen ^^

Likte det bilde du hadde øverst :D

Simon Dahl sa...

for ikkje så lenge siden jekk eg av før eg skulle, jostein venta på meg på flotmyr, å når bussen komme te byn tenke eg: hmm.. her ska eg av:P så eg trykke på knappen å går av bussen, å komme på: HEI! eg skulle jo te flotmyr!

Kristin sa...

bra eg ikke e den einaste! :D