onsdag 7. november 2007

A little too perfect

Mood: Litt trøtt
Music: Reign - Kurt Carr


Idag rett etter skolen drar jeg til Alta , kommer ikke tilbake før tirsdag kveld/natt. Nå er jeg på skolen, vi lager film. Jeg har sittet utenfor skolen og ventet på Jarle som ble innlagt. Så vi tente et bål for å holde oss varme:) Ellers har jeg snurret rundt i ring, blitt skutt for deretter å bli zombie og nesten lært å knytte slipsknute. Skole er nesten litt slitsomt.

I går på skolen gikk strømmen , så vi satt to timer uten strøm. Vi tente stearinlys, trekte for gardinene, spilte gitar og sang. Superkoslig:)

"Sånn så detta va det på skolene for 50 år siden, for då hadde di ikkje strøm!"
- Kjartan

_______________________________

You're just a little too perfect

10 kommentarer:

Mikal sa...

haha...
me fekk gå hjem me så :D

Men GodTur!

Angela sa...

I MISS YOU ALREADY!!!!

Anonym sa...

KOM HIM !

Cathrine Olsen sa...

me tittelen din meina du den idol sangen då?
a little to perfect a little to good for me?
*synge*

Kristin sa...

mikal: Me fekk gå på fredag da, men då va ikkje eg der :p Dessuten va det koselig å sitta der i mørke ;)

pluto: I MISS YOU !

charlotte: Jadda, eg e hjemma nå. Komme på besøk seinare eg :)

Kristin sa...

cathrine : va hvertfall henta fra den sangen ja : )

Mikal sa...

Me òg fekk gå hjem på fredag.

Men det er da inderlig mye mer enn 50år siden stømen(energien) kom til Norge.

Kristin sa...

Ja , eg vet det. Men det var min lærers utsagn, ikke mitt. Så du får heller korrigere ham, ikke meg :p

Anonym sa...

Awww, hørtes superkoselig ut!

Kristin sa...

Åkra vettu ;)