onsdag 14. november 2007

Watching you from a distance

Klokken halv to i natt kom jeg hjem fra Alta. Sovnet ikke før halv 3, så jeg har sovet tre timer, men jeg er overraskende oppegående idag egentlig. Ble bare litt høylytt på bussen kanskje, men ellers har jeg vært veldig snill:) Etter omtrent en uke i det kalde nord holder jeg på å smelte bort her på vestlandet. Legger ut bilder, liksom bilder sier mer enn tusen ord? Men det har gått i turer, hundekjøring, snørekjøring (stå på ski etter hund), snø, hunder og slekt.

slede-/snørekjøringstur
Onkel Lars og Ida+ Robsok, Jåmpa, Nanok, Murph, Tuvuk og Nukaluk


Little puppy Nukaluk

_____________________________________________

Ka skjedde med smykke-kolleksjonen din? Har du lagt an på hyllå? Haha, skriv det i bloggen då!
-Charlotte

______________________

Take my hand and show me where we're going

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine bilder! Søte hunder óg. ^^

Kristin sa...

thanks:)
ja! Digge dei hundene :D