fredag 8. februar 2008

I cover my eyes and try to picture you

Det er midt på natten, og her sitter jeg og spiser goderi, drikker cola, leker i photoshop/illustrator og skriver blogg. Jadda.. Jeg er ikke så god på bloggingen for tiden visst. Har egentlig ikke hatt så mye tid. Denne uken har vi hatt "utplassering". Jeg og Simon lager folder og litt sånn diverse for tabernaklet. Ganske så avslappende å sitte hjemme, spise dronning maud pudding, drikke cola og jobbe på macene våre. For jeg har nemlig fått macen min - Rosita <3
Hun skulle egentlig ha kommet på mandag, men da var de litt for sent ute med å levere henne, så de sa de skulle prøve på nytt på onsdag. Men på tirsdag da jeg kom hjem etter en lang dag først på vea, så tabernaklet, så kaien og kjøpt is, og så til tysvær, da sto det en stor eske i sofaen på rommet mitt. Og så var jeg så trøtt at jeg ikke forsto noen ting. Ole hadde nettopp vekket meg ved å bråbremse. For jeg sovnet i bilen på vei hjem fra tysvær. Men ja, så måtte jeg jo bare pakke ut Rosita, så det ble litt senere enn planlagt. Og det blir det visst idag også.

Jeg er ganske forelsket om dagene. Både i Rosita og Simon <3
Rosita er forresten oppkalt etter en av verdens mest diggbare personer; Angela R.C. Schrøder! Helt siden hun kalte macen sin for Wallem har jeg lovet at min skulle hete Rosita. Og det holder jeg jo :) Angela er sweet. Og jeg savner Angela litt nå når vi har utplassering.

Bilde fra meg til mine kjære: Rosita, Simon og Angela.

In your deepest sleep, what are you dreaming of?

3 kommentarer:

Cathrine Olsen sa...

unnskyld kristin, men eg må kalla deg ei hora for du har mac:)

Simon Dahl sa...

jeej:) eg og e ganske forelska i deg<3 utplassering e digg;D love you<3

Angela sa...

Eg O e forelska, men ja.. XD Utplassering e for J******! :S Og eg whine om det heila tiå te Kristin.. :P
Uansett... EG SAVNE DEG MYE MER ENN LITT!! Du e jo alltid opptatt, så e litt vanskeligt å verr med deg O .. :(
<3