fredag 22. februar 2008

Pocket full of sunshine

Klokken er nitten minutter over fem. På natta.
Jeg har sottet i senga mi siden klokken halv tre idag. Utenom da jeg var nede og så på Kongen av Queens og spiste pizza, nudler og druer.

Klokken er tjueto minutter over fem. På natta.
Dette er en sånn dag der jeg har mest lyst på champagnebrus, eller sitronbrus. Og noen lakrisbåter.

Klokken er tjuetre minutter over fem. På natta.
Jeg har kjedet meg i hele dag. Lest ferdig Harry Potter-boka, sett Gospelfestival-filmen, spilt diverse spill på 1001spill.no og snakket med hunden.

Klokken er tjuefem minutter over fem. På natta.
Istedetfor å legge meg til å sove slik at det blir fortere imorgen, hvor jeg faktisk har litt program, så sitter jeg oppe, teit.

Klokken er tjueåtte minutter over fem. På natta.
På denne tiden en vanlig uke ville jeg ha stått opp nå, for å gjøre meg klar til skolen. madness
....

Klokken er trettito minutter over seks. På natta.
På denne tiden til vanlig ville jeg sottet i byn og ventet på buss nr. 10 til Åkrehamn. Istedetfor har jeg satt sammen et bilde og sagt godnatt til Simon. Nice.

10 kommentarer:

Hilðe sa...

Lakrisbåtar e godt ^^

Kristin sa...

Jaa , takk Hilde! Endelig noen som e enige med meg !
: D

Simon Dahl sa...

du har ikkje lagt ut stor versjon av de bilde btw^^:P

<3

Kristin sa...

Det e Safari som e hemma Simon ;)

Anonym sa...

Hi, look here

Simon Dahl sa...

åå^^ eg har aldri hatt noe problemer me de^^men ok.. de virka iallefall nå:)

<3

Anonym sa...

Hahaha, morsom du. Pent bilde. ^^

Kristin sa...

zulkijora: Takk for din xpVirus ting : )

simon dahl: fordi eg fiksa det i FIREFOX

fie: Morsom faktisk ;p takk ^^

Angela sa...

Klokkå e førtiåtta minuttar øve fem, om morgenen. Eg har jobba tolv timar men ennå ikkje lagt meg.. ;P HAHA! Snart mandag! Ikkje forsov deg då! <3

MARGOT TANGEN sa...

Nå har eg oppdatert igjen eg! Steike, d blei to i februar d ;-) Åsse måtte eg barra sjekka, å fant ut atte eg har minst ein i måen heilt si eg oppretta bloggen (for ca litt øve et år si). flinke jenta ja ;-)