søndag 2. mars 2008

Hva gjør du når ingen ser deg?

Hva holder ordene på med når ingen leser dem?
Sover de?
Venter de?
Ligger de bare på arket og lytter?
Håper?
Lengter?
Hva driver ordene med i bokmørket når boka er stengt?
Når boka står i hylla mellom andre øker og klemmer permene sine sammen, hva gjør ordene da?
Hva tenker ordene på?
Hva gjør du når ingen ser deg?

Fant det versdikttingen på Bok og Media. Jeg blir litt inspirert av å jobbe der. Idag har jeg skrevet 5 post-it lapper med ideer som jeg fikk mens jeg var på jobb, når ingen så meg såklart. I tillegg har jeg skrevet en ønskeliste over ting jeg ønsker meg, men ikke har råd til, for jeg skal til london og bruke penger der heller. Men jeg tok meg råd til å kjøpe to små pengeportemonè-ting som det står "mennesker, viktigere enn penger" på. De var kule. Jeg tok bilder av en kul radio vi hadde på pauserommet óg, mens ingen så meg.

Hva gjør du når ingen ser deg?

1 kommentar:

Angela sa...

Litt usikker egentlig.. Tenke ikkje så mye øve ka eg gjør, siden folk sjelden ser meg liksom.. :P