torsdag 20. mars 2008

Eg ve´te Bergen, ve´te Bergen med det samme

Ongane på risøynå di tror fallera
At dei ska få ein ny elektrisk båt fallera
Men dei får ingen ny elektrisk båt fallera
Så lenge di har an gamle Ola Flytt fallera


Jeg ble litt skuffet da jeg fant ut at Ola Flytt ikke het Ola Flytt, men Ola Johannesen Dagsland. Men sånn er nå det. Jeg og Charlotte var i byn og leide film idag. Vi skulle gå hjem, men løp heller etter fjordline, og vandret rundt. Vi var bergensere. Så ventet vi på bussen, men gikk på rema, så ventet vi på bussen igjen. Så traff vi Simon, og så satt vi på med Jostein hjem.


5 kommentarer:

Angela sa...

Konge det! Du e klar øve at Fjordline ikkje går te Bergen, men England? :)

Kristin sa...

"Joo , alle båtår går te´Bergen. Duvet. Det e´dit alle skal"

Angela sa...

Aha...? :P

Anonym sa...

"Guu, så romantisk!"

Kristin sa...

"Å gå´kor eg kvapp"