onsdag 26. mars 2008

Tallet er 3


Det har gått tre. Tre måneder. 
I tre måneder har jeg vært gladest i verden. 
Tre måneder er halvparten av seks måneder. 
Det blir jo et halvt halvt år..
I et halvt halvt år har jeg levd i en slags lykkerus. 
Jeg er skikkelig happyface. 
Jeg lever i nuet. Jeg nyter hvert sekund av dette. 
Og puster inn den søte følelsen av store smil og nærhet.


It seems like I can finally rest my head on something real
I like the way that feels
It's as if you know me better than I ever knew myself
I love how you can tell

7 kommentarer:

Simon Dahl sa...

og i tre måneder har jeg vært den heldigste gutten i verden:)

Kristin sa...

å:)<3

Angela sa...

Og i tre måneder har eg vore lika lykkelige? :D

Angela sa...

Så dåkke altså.. xD

Kristin sa...

det va et godt spørsmål.. Har du de ?

Angela sa...

Jada, sikkert det xD Ikkje noge me går inn på her jaffal..:P

Valkyrje sa...

Awh, how cute. :)