tirsdag 11. mars 2008

When the light goes out in London

Jeg kom hjem fra London på søndag. På kvelden var jeg hos Simon. Og igår var jeg og tok bilder av jentene på Bon Appétit.
London var knall. Vi shoppet, var på musikal, tok masse t-bane - jeg måtte kjøpe nytt dagskort klokka 7 på kvelden fordi jeg hadde glemt det andre på hotellet og mannen tok meg da jeg prøvde å snike meg gjennom. Vi var på marked, spiste middag - jeg og Ørjan var på date på Pizza Hut, og vi var litt på sighseeing rundtomkring. Vel, noen av oss. Om en måned skal jeg tilbake igjen, den gangen med klasse 2mkmb og 2mkma - jeg tror det blir nice.
Jeg er litt skuffa... Er jo ingen som kommenterer her lengre. De siste innleggene har liksom 0, 0, 4 og 1 kommentarer. Jaok.

Nesten hele London-gjengen:
Marte, Benedicte, meg, Erling, Ørjan, Karoline, Sindre, Vibeke, Jostein, Kristine og Thomas André.
Missing: Margot, Gunvor, Andreas, Tor Jakob og Tor Egil.

6 kommentarer:

MARGOT TANGEN sa...

D va litt trist å ikkje vara på d bildet... Eg og vil t London igjen snart. Eg vil flytta t london faktisk. Eg lese jaffal bloggane dine da... Eg e litt flinke å kommentera og :P Heilt enigge atte d e kjedelikt å skriva uten atte nogen kommentere. Og nå blei kommentaren litt långe :-P

Simon Dahl sa...

glede meg te london eg:)

Kristin sa...

Margot: Ja , du må værr litt kjappare og mer tidsnok duu;)

Simon: Eg og :)

Angela sa...

Lese, men kommentere kje alltid..:P

Anonym sa...

Å, nå gleder jeg meg masse til å reise til London selv. Prøvde du å SNIKE, Kristin? SNIIIKE? Bra! :D

Kristin sa...

fie: Jaaa (a) ? Det må du og prøva. Det va litt skummelt når han busta meg da