søndag 23. mars 2008

You're the only song I want to sing

"A time will come ehen everyone
Will turn their eyes on the Risen Son
But until that day, this world will turn away
And so I’ll take Your hand
I’ll always stand for You"

Idag har jeg vært i femtiårsdag til onkel, iført min svarte blondekjole fra fretex til 75 kroner, og min knallblå strømpebukse fra taxfree´en på Stansted.
Nå har jeg funnet internett hos mormor. Jeg har ingenting å gjøre på, men det er kjedelig å legge seg så tidlig, særlig i ferien. Satser på at han gutten kommer hjem snart.
Jeg har forresten klippet og fikset litt pannelugg idag. Tror jeg må klippe meg litt mer skikkelig snart, jeg trenger en klipp.

4 kommentarer:

Simon Dahl sa...

glede meg te å se håret ditt:) savne deg!<3

Hilðe sa...

Stilig bilde ^^ :P

Kristin sa...

Simon: Du jørr vel det. eg savne deg og

Hilde: Heh , takk ;p

Angela sa...

Haha, e så kule du !