søndag 2. mars 2008

"Det é allti fint vær på Bleikemyr"

Som jeg alltid sier. Men det stemmer jo! Jeg mener ikke at det 24 timer i døgnet, 365 dager i året er strålende sol, blå himmel, vindstille og 20 varmegrader. Men jeg mener at det er fint vær! Og det er generelt alltid finere vær enn det er andre steder på Haugalandet.

En morgen gikk jeg til bussen. Det var kaldt, frost på bakken, og lite vind. Det er fint vær. Da jeg kom til Åkra blåste det som bare det, og det regnet.

Igår var det helt forferdelig vær i byn. Jeg måtte ta bussen fra byn og hjem etter jobb, og kavde værre enn verst for å komme meg til bussen fordi det blåste og haglet og regnet noe syykt.
Men da jeg gikk av bussen på Bleikemyr var det strålende sol og blå himmel. Tuller ikke. Det var bare kaldt, men det var bare koselig. Og det så slik ut:

Bleikemyr owns.

4 kommentarer:

Hilðe sa...

Haha, Heine pleie å sei det samma om Vikse xD

Hilðe sa...

*sjokk* :P

Kristin sa...

Ja, eg huske han sa de ein gang. Og så sa eg "Men det e alltid fint på bleikemyr og!" Men det e jo nesten sveio det, så han jekk med på den :p

Cathrine Olsen sa...

I dag Kristin kom eg på ein gong eg va på bleikmyr og då va det ikkje fint vær.

Det e vel omtrent et år siden nå, eg hadde sitt film me noen så bor kje så langt fra stallen. Det va ein lørdagskveld/natt og når eg sko him då i to tidå så pøsregnet det. så bææså