tirsdag 19. februar 2008

Look into my eyes, and I'll show you the world

Idag har jeg vært på amanda. Jeg skulle egentlig ikke bruke noe penger, men jeg endte opp med å svi av 547,50,- :/
To topper, to skjerf, lommebok og et smykke. Jehu. Men det var egentlig ganske greit, så hadde jeg noe å ha på meg når jeg skulle til Ørjan.

Da jeg kom hjem fra amanda kom Charlotte til meg, og vi bakte kake til Ørjan. Så gikk vi på letings etter huset hans. Ørjan fyller 18 år idag, og vi skulle på besøk. Var en del andre folk der, og alle måtte presentere seg, supert.
Gratulerer med dagen til Ørjan. Nedenfor følger et lite bilde til ære for mr. Apeland på dagen hans.

Anna Marie og Ida Hanne har vær på besøk et par dager nå, og de reiser imorgen. Det har vært koselig:) Imorgen reiser jeg forresten til Røldal med familien Dahl.
Snakkes ..

Life is a song about you, and finally I'm singing it too

7 kommentarer:

Cathrine Olsen sa...

eg fekk ikke kaka:(

Anonym sa...

Gratulerer med dagen til Ørjan. :)

Shopping e gøy.

MARGOT TANGEN sa...

Haha. Eg trudde kje dåkke vågte å gå t Ørjan eg. Tøffe jentene ;-) Hmmm. Eg har oppdatert bloggen min ;-) Flinke jenta!

Kristin sa...

Cathrine: Nei , teit av meg :(

Fie: ja , det e egentlig det (a)

Margot: Ka du tror om oss da?:p Haha. Flinke du e

Cathrine Olsen sa...

kan få kaka ein aen gong?:D

MARGOT TANGEN sa...

Ein gång i vekå, i tillegg t kommentarar på andre sine bloggar. Og så ska eg svara på kommentarar adle plasser!!?? Nei nei, du såg ka så skjedde me Charlotte, då e d bedre me ein gång i måen ;-) Basta!!!

Angela sa...

Have fun med the Dahls.. :D