fredag 1. februar 2008

Photographs and Memories

Åh , hallo! Jeg og Charlotte gror youtube, og vi finner masse ting fra gamle dager. Huset med det rare i, Noddy, Kykelikokos, Sesam Stasjon, Flukten fra dyreskogen, Fritt fram, Pelle Politibil, Lille Brum, Portveien 2, Fraglene, Brannmann Sam, Mummitrollet, Andungen Kvakk Kvakk, Streken, Thomas Toget, Erling og Bernt. osv osv.

Må bare linke litt. Seriøst , jeg blir i godt humør av å se på disse klippene. Kanskje dere også kan komme i litt godt humør:D

Og btw: Alle som savner barnetv fra gamledager, si JEG !











9 kommentarer:

Simon Dahl sa...

Jeg!

dagens barne-Tv e nesten bare teit!

Thomas toget, brannmann sam, postman pat osv. de e kvalitetsbarne TV de!!

Angela sa...

JEG!!

Heilt enige! Bare sånn fighting og sånn :S Beyblade osv.

Anonym sa...

"jeg" Gode gamle barnetv programmene <3

Anonym sa...

JEG !

tileme julabarnetve e drit nå !

Anonym sa...

det er så gøy å finne klipp fra gamle filmer og programmer på youtube <3

Anonym sa...

forresten; jeg

Hilðe sa...

Eg!

Eg grodde Thomastoget når eg va liten x]

Anonym sa...

Haha, du har tatt runden på YouTube, du også? :D

Anonym sa...

JEG