søndag 27. januar 2008

Over alt og alle

I helgen var jeg på impuls i stavanger for første gang. Det var knall :)

Margot kjørte meg, Charlotte, Benedicte og Arne Aleksander frem. Vi fant oss noen 'venner' i en bil som vi bilflørtet med, altså forbikjørte hverandre gang på gang. På bilen deres sto det "Nei til Eli" elns.
Vi var på esso en evighet. Tok buss til sentrum, var på burger king, grodde kvadrat, tok mer buss, hang hos Remi, var på møter, så film hos Christoffer til langt på natt, overnattet på en rar skole. Ruben kjørte oss fra skolen til Imi og parkerte feil så han fikk bot. På ferjen hjem igjen fikk jeg og Charlotte gå ombord og vinket til alle andre som kjørte ombord. Vi fant til slutt igjen "Nei til Eli"-bilen også!

En super helg, med masse tøffe folk.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Besta helgå på lenge må eg sei ! :D men det va herligt å komma hjem te mi egen seng! <3 wehe, "Nei til Eli" folkå!

Kristin sa...

ja , det va ein braa helg :)
Me må finna dei igjen ein gang!:D<3

Simon Dahl sa...

de va ei veldi bra helg<3 men btw: bilder i dag? øøm?^^

Kristin sa...

ja, idag, som idag. Som vil sei snart, siden eg kom hjem nettopp ?

Simon Dahl sa...

jaok:) vente i spenning:P