lørdag 19. januar 2008

You are this melody

Idag ledet jeg min første bandøvelse. Mja, det gikk jo.. uh. Sikkert. Enkelte visse personer mobber litt, men jeg syntes det gikk bedre etterhvert i det minste. Etter øvelsen var jeg på klubben, som jeg også hadde dratt Simon med på.

Torbjørn spurte Simon:
"Kossen e det å værr sammen me hu der? .. Det må liksom værr akkurat som å gå tur med ein sprettball?!"

..ehm , ok .
_________________________________________________________

Skolen idag var chill. Det er ok avogtil.
Jeg tok et bilde av Cathrine, Trude og Mette som jeg lovet Trude at jeg skulle poste på bloggen min.
Siden jeg er så snill så gjør jeg det :)
You're the only thing true
And I give myself TO You
Over and over again

12 kommentarer:

Simon Dahl sa...

du e verdens søtaste sprettball<3

Cathrine Olsen sa...

eg vedde på at alle tri va konsentrert om kvert sitt spill på det bilde der!:)

Hilðe sa...

Sei i fra viss bandet trenge solist!!

Hahaha xD

Kristin sa...

simon: haha ;p

cathrine: Eg vedde på at alle va skikkelig konsentrert om ideprosessen te multimediesiå si :)

hilde: Hah , I will! ;)

Cathrine Olsen sa...

eg tror eg då vant et veddemål:)

Mikal sa...

haha... Besta sitatet EVER!!!

Angela sa...

Eg vedde på at alle dei 3 ALLTID holde på med et eller aent spill, om de ikkje sitte i gangen og ser film da.. :P

Kristin, skulen e ALLTID fun, Åkra vettu! xD Chips & dip kor?

Kristin sa...

mikal: Syns du det?:p Eg syns det va litt slemt sagt :O

pluto: Ja , det tror eg og:p Ja, harkje sakt noe aent;)

Anonym sa...

Hahaha, nawwwww, sprettballen.

Mikal sa...

Stygt... det trenge jo ikkje vær negativt... Eg syntes bare det e ein veldig god beskrivelse!

Kristin sa...

Syns du? :p Hmm, og det va positivt?
Sprettballar e jo fine og fargerike da, og litt hoppete. Kanskje det stemme? Eg og Sigbjørn lekte med sprettball i gangen idag:)

Cathrine Olsen sa...

heey, alltid og alltid(A)