mandag 7. januar 2008

I’ll be right beside you to give you a smile, darling

Jeg forsov meg til jobb idag. Det var kjipt.
Ble kanskje litt seint igår, men ikke sånn veldig. Ble med Simon på tabben, bare for å være der, med noen folk. Så var vi på peppes, oppimot 20 stk. Det var koselig, så traff jeg mange bra mennesker. Jeg var ganske mett, siden vi litt tidligere på dagen hadde tatt bussen til amanda for å spise på McDonalds, haha. Så jeg spiste bare isbiter.
Uhm, ok?

Lørdag kjøpte jeg masse ting, typiske ting. Men de har et poeng, ikke spør meg om poenget. Kjøpte forresten enda en notatbok, fordi den var så kul utpå, typisk. Jeg kommer til å ha tusen notatbøker jeg aldri bruker, men som er veldig kule utpå. Og det kan jo være fint?

Ellers viktige / kule ting i det siste: Tree63, miste busser, skole igjen, is på busstoppet, Toaye Sunflower, 'mappå' og Illustrator<3

Noen av de typisk ting, tingene jeg kjøpte. Og Mjao- bare fordi han er kul.


When I can't - You can

And where I end
That's where You begin

5 kommentarer:

Simon Dahl sa...

kristin spiste isbitar å eg drakk vann:P kim har sakt at ein må betala på peppes?(A) haha;P missta bussen, busstur te mcdonalds <3

Hilðe sa...

Haha, altslags og :p

Kristin sa...

hehe , mm ; )

Anonym sa...

Knis, det er jo egentlig bare litt kult å ha en stor samling notatbøker til å ikke skrive i fordi det finnes en overflod av dem. Du kan jo alltids bare rive ut arkene når du trenger brevpapir, og så tar du vare på omslaget etterpå. ^^

Kristin sa...

Eg pleie alltid ha masse rart å skrive ned da. Så kanskje eg finne på noe. Hvis ikke; Takk for idèen Oda ;D