søndag 30. desember 2007

More than fine, more than just ok

2 album: 249.- / Kulepenn Pilot G-2 346: 22,- ....
Vi har hatt vareopptelling på jobb denne uken. 21 timer på tre dager. Trøttende. Telle alle diskettmappene priset i 1998 på Bok og Media, det føles så unødvendig. Men ok.
Utenom jobb har vel dagene gått i Simon, ingenting og litt Charlotte. Aqua-kassett, Bjarte Leithaug, Leeland, Pelle politibil, julelys, mummitrollet og We are the playmomen. Og så har vi pipelyden som piper hver gang klokka er --:56. Jeg aner ikke hva som lager lyden, eller hvor den tingen er. Men det er noe her som piper en gang i timen. Impressivt.
Jaja (polkagris polkagris polkagris).

Charlotte har forresten skaffet meg den nye Kurt cden for et gavekort jeg fikk for lenge siden. Så nå hører jeg på den:) Det er litt stemning å sitte våken klokken 4 på natta og høre på Kurt. Explore begynte igår. Teit for meg at jeg ikke er der,
men jeg overlever faktisk hjemme også;)
Imorgen drar jeg til Os, skal feire nyttårsaften der og sånnt. Jeg tror 2008 blir et bra år, sånn helt seriøst. Jeg har bare så sykt bra utgangspunkt allerede. Har tilåmed mange bra planer already; Impuls, London, London, Bergen, Action1, Action2, Skjærgårds og Arena. Bare sånn for å nevne noe. Og så skal jeg jo bli lovsangsleder-ting i bandet, så det blir vel forhåpentligvis bra.

Can we hang out tonight underneath you ceiling
I could stare up at a million lights and listen to you breathing
If I fall asleep it's just because I feel so safe in you
It won't take much to wake me up

13 kommentarer:

Simon Dahl sa...

viss 2008 blir i nerheten av så bra som romjulen 2007 blir det ett fantastisk år<3

Angela sa...

ENIGE i den Simon!! :D

Anonym sa...

Godt nyttår! :D

Kristin sa...

Simon: <3

Pluto: Oj oj .. ? ;)

Fie: God nyttår ! :D

Angela sa...

Kadå oi?? ;)

Anonym sa...

Hva er greia med vareopptelling, egentlig?

Kristin sa...

pluto: Neida :p

fie: Si det:/ Unødvendig synes nå eg!

Cathrine Olsen sa...

eg vett grunnen t vareopptelling:)
for og finna ut av kor mye du har selgt, fortjeneste og no :)

Angela sa...

mhm! Og alle har vareopptelling i bjunnelsen av året! :D

Kristin sa...

Ja , eg vett jo det. Men eg synes varetelling fremstår som meget unødvendig. Kor mye de har solgt? De burde de vel kunne finne ut utifra kassalapper og sånn?
Neida, greit nok. Men KJEDELIG!

Cathrine Olsen sa...

tenk så mye verre det hadde vert og sitt gjennom mången mången kassalappar da o.O

Mikal sa...

Kassalappane e einting, men har du noengang tenkt over hvordan de kan komme frem til hvor stort svinn det er?

Kristin sa...

drit i svinn? Tror dåkke noen gidde å faktisk stjela noe fra bok og media ? :p