tirsdag 18. desember 2007

Can't stop, Sound of Melodies

Idag våknet jeg av at jeg fikk melding av Sigbjørn som lurte på hvor jeg var, siden jeg ikke satt på den faste plassen min på bussen. Jeg var hjemme fordi jeg ikke skulle være på skolen før 13.50, for å ha ptf-presentasjon. Den gikk fint, og vi dro hjem igjen. Jeg var på Ark og kjøpte meg en medlingsbok og en notatbok. Meldingsboka skal jeg få mamma til å skrive meldinger i når jeg er borte fra skolen, notatboka skal jeg lime kule ting inni. Etterpå gikk jeg rett på jobb, og jobbet til 7. På jobb idag fikk jeg velge meg en hvilken som helst cd. En kul person tipset meg om Leeland, så jeg tok den med meg hjem :D

Snart er det juleferie. Jeg skal jobbe hver dag frem til det, ca. Og hver dag i ferien, ca. Jaja. Ferie kan jeg ha en annen gang.


I'd give myself to you
Stumble and fall to see you

You're worth it all
To me you are