tirsdag 25. desember 2007

Deilig er jorden <3

Så var pakkene pakket opp, maten spist opp og sangene sunget. Jeg har prøvd av all min makt å ikke spise så mange mandariner, og det har jo funket til en viss grad. Bortsett fra at juletreet holdt på å velte et par ganger har vel dagen gått ganske problemfritt fra seg. På gudstjenestene i Udland sang jeg og Margot postludium på den første, og amaSing sang opptil flere sanger på den andre. Da vi skulle synge 'Himlen i min favn' til slutt fant jeg ut at jeg hadde rotet bort arket der versene mine sto, så det ble ganske improvisert x) Men det gikk vel fint.
Jeg fikk forresten en kjempebra julegave av Charlotte (a)

Jeg tenkte tidligere kveld at dette var den mest avslappende julaften jeg hadde hatt på lenge. Men for ikke så lenge siden fant jeg meg selv sovende på gulvet x) Og der har jeg ligget i omtrent to timer. Så , ja..

Jeg skal på jobb imorgen også, så nå får jeg vel legge meg. Måtte alle ha en bra julehøytid videre!

Det er bare noe av den himmelske herlighet som har forvillet seg ned på jorden <3

6 kommentarer:

Mikal sa...

God jul!

Kristin sa...

God jul :)

Angela sa...

Godt nytt år, takk for det gamla og IKKJE minst for gaven !! :D:D Har aldri blitt så glad før! :D

Simon Dahl sa...

jeej;D bunad:) eg fekk beste pakken fra charlotte;D

Kristin sa...

pluto: Haha, versegod:) Du e meg lett å gleda du ^^

simon: Eg føle du fekk viljen din nå?:p Hah , kanskje gavene våre va lika bra ;)?

Simon Dahl sa...

haha:) ja kanskje di va dt^^:)