tirsdag 18. desember 2007

Tollak er teit, nei, feit

Feite Tollak Mikal Kaldheim er den teiteste på diskusjon ever.

.† Kristin sier:
din kompetanse e ikke verdig å få stå ved siden av min engang, så lite verd er den ... feiten !
Snømannen Kaldheim sier:
det e fordi du e så inkompeten at du skrive det du tenke og ikkje omformulere det til korekt norsk
.† Kristin sier:
"inkompeten"?? og kem snakke om "korekt" norsk ?
Snømannen Kaldheim sier:
eg hadde nå vertfall ordene i riktig rekkefølge FEITEN!!!
..
.† Kristin sier: kristin 1, tollak 0 ; )
Snømannen Kaldheim sier: haha SAKLIG
.† Kristin sier: ja, saklig, endafeitere feiten
Snømannen Kaldheim sier: kristin 1, tollak 1000
.† Kristin sier: det va ikke saklig en plass feiten
.† Kristin sier: tollak 1000, som i rema 1000, som i billig?
Snømannen Kaldheim sier: okei, den va faktisk god FEITEN
kristin 1001, tollak 10 000 (for han lo av konkurentens vits )
.† Kristin sier: du får ikke 9000 poeng for å le av konkurrentens vits !
Snømannen Kaldheim sier: næænænænænænænæn. hørre ikkje ka du seie
.† Kristin sier: hahahaha! feiten har ikke no mer å komme med !
Snømannen Kaldheim sier: nænænænænæ
.† Kristin sier: kristin : 29499500 9993 tollak : 10000
Snømannen Kaldheim sier: krisin: 0, tollak 10 000
.† Kristin sier: kristin: 10000 , tollak: 0 ... det kom et virus og tok alle poengene til tollak fordi han ikke klarte å skrive motstanderens navn rett
Snømannen Kaldheim sier: kristin, 10 010, tollak: 0... fordi hun faktisk hadde en begrunnelse
Snømannen Kaldheim sier: ops kristin: 0, tollak:0 fordi hun passerte den magiske grensen på 10 001 poeng, som gjør at det nullstiller seg

Jeg mener at Tollak finner opp regler underveis. men på http://no.wikipedia.org/wiki/Kristin_og_Mikals_msn_spill står det visst noe om dette. (vær obs på at både tollak og kristin redigerer denne annenhvert sekund men later som om det er spillet) Og nå ble artikkelen visst slettet av wikipedia. Litt dumt. for der sto det mange kule regler. Mikal er dessuten blitt blokkert fra wikipedia. Haha. Svei. Og han kommer med uttrykk uten mening

8 kommentarer:

Mikal sa...

Det innlegget er tatt helt ut av sammenheng!

Kristin sa...

Bare litt! Folk får rett følelse når de ser dine usaklige argumenter!

Simon Dahl sa...

seriøse dåke e^^

Mikal sa...

haha...
Eg prøvde å vær det, men hu så va så useriøs og i tilegg tok teksten her ut av sammenheng :D

Kristin sa...

Eyh! Eg va seriøs! Va du som begynte med poeng, wikipedia og "nænænæing" !!

Mikal sa...

haha tror eg o, nå vrir du deg unna

Kristin sa...

Det jørr eg vel ikke! Det e du som vrir deg unna, alltid!

Cathrine Olsen sa...

Tar det enkelt og seie at meg (Cathrine) vant og eg va kje del av samtalen ein gong :)
end of diskusjon :)