onsdag 12. desember 2007

You have been so good for me

Mandag og tirsdag var jeg syk. Men tirsdag sto jeg allikevel opp klokken 6 for å spise frokost, men så måtte jeg bare legge meg litt ned igjen. Så da lot ikke mamma meg gå på skolen. Så jeg satt hjemme og jobbet litt med prøven vi skal ha imorgen og ptf-fremføringen vi skal ha. Idagmorges når jeg våknet lurte jeg på hvorfor i all verden jeg ikke hadde sovet når jeg hadde sjangsen. Men ok :p

Idag var jeg på skolen igjen. Litt slappere enn vanlig. Men det gikk over sånn ca utover dagen. I samfunnsfagen øvde jeg på prøve, og i engelsken kranglet jeg med Millie, på engelsk, ofcourse! Deretter fant vi utstyr og jeg, Kathrine og Millie tok bussen til Haugesund for å filme. På bussen fikk vi selskap av Sigbjørn og Simon. De ville ikke høre på historien min om fartshumper på bleikemyr. Så da snakket jeg bare høyere sånn at alle andre som kanskje kunne være interessert fikk høre:) Da sa Sigbjørn at han skulle høre etter og smilte pent. Sigbjørn er en snill mann :) Han har kule votter også, bortsett fra at det nesten ikke er votter. Han ser litt ut som en rødnisse med dem på:D Når Sigbjørn gikk av bussen og vi kjørte videre ble det veldig dramatisk og følelsesmessig gestikulering gjennom vinduet. Men jeg ser ham nok snart igjen:)

Så kom vi til Haugesund og skulle filme. Det tok litt tid før vi fikk samlet alle skuespillerne, og så fikk jeg en gratis snøspray på Bok og Media, bare for å nevne det. Skikkelig bra butikk! Vi filmet helt til det ble for mørkt, og for kaldt. Å gå ute i skjørt på denne årstiden er ikke sånn veldig anbefalebart akkurat. Glad vi droppet filmideen "Kristin ligger død i vannkanten, hun er litt gjennomvåt fordi hun har druknet". Så drasset jeg på masse utstyr nedover veien for å finne en buss siden IMA, min mobiltelefon ikke følte for å ringe mamma.

Etter at jeg kom hjem begynte jeg å øve litt på prøve. Så fikk jeg bursdagsgaven min på forskudd av mamma og pappa, siden jeg ikke er hjemme imorgen. Det var en pen mobiltelefon, så nå kan jeg faktisk ta telefonen når folk ringer til meg:D Kult, ikkesant? Den heter forresten Simon og er oppkalt etter noen jeg kjenner^^ Så var jeg snill jente og ble med mamma og handlet til barnehagen. Egentlig var det fordi jeg ville sjekke saldoen på kortet mitt, men ikke si det til mamma. Jeg ble glad når jeg sjekket saldoen. Fordiii? Jeg har nok til macen min:D Så nå skal jeg nok bestille Rosita i nærmeste fremtid;) Wee, jeg er et lykkelig menneske. Og kanskje et litt materielt menneske :/ Nå øver jeg mer på prøve, og ser på min fulle kalender for de neste dagene. Og så spiser jeg sukkererter og sørger for at IMA får tilbringe sine siste timer ved siden av meg. Mange mener kanskje det var på tide å bytte henne ut. Kanskje det var det også. Men jeg kommer til å savne henne og gaffateipen innimellom. Så hun får nok ligge på skrivebordet mitt sammen med de to forrige telefonene mine en stund:)

Jeg er forresten et populært menneske idag. Se på IMA's display^^? Den siste dagen hennes er nok en bra dag :) Kanskje hun skal få være med meg imorgen også. Det er jo tross alt bursdagen min. Vi får se. Og nå ble visst dette fryktelig langt.

Won't you come dance with me
This would be our harmony
Won't you come dance with me
I'll be that someone special

10 kommentarer:

Simon Dahl sa...

haha;P "oppkalt etter noen jeg kjenner"?? hmm.. lure på kim de e ^^haha;P

Kristin sa...

Hah , nei, sei det ;)

Anonym sa...

Haha, så kul kalender! Fargesprakende.

Angela sa...

Rosita va et kult navn! Oppkalt itte nogen spesielle hu eller? (A)

Du tar så kule illustrasjonsbilder! :D Bra av deg! ;) IMA is fun, men Simon is also fun.. =)

Kristin sa...

Fie: Jaa, elevkalender <3

Pluto: haha, sjedde me meg å oppkalla alt da xD Takk:)
IMA was fun. Men nå e det Simon for alle penga, bokstavelig talt. Åså får du jo spilla på an ;)

Angela sa...

E det kje Rosita for alle penga da? ;P Du kjupte jo kje Simon sjøl.. :P

Kristin sa...

Eg bruke nå ein del penger på an for de. 150 kr på 3 dagar, bra av meg!
Glede meg te rosita <3

Cathrine Olsen sa...

kalle kje opp noe itte meg:/

Anonym sa...

Den mobilen din så forresten litt sliten ut.

Kristin sa...

Cathrine: Kamera da? Eg har jo lovt!
Fie: Heh , ja hu va det og;)