søndag 9. desember 2007

Come down here, hold my hand

Stop and stare
Walking down the road again
for the better, some peace.


When you smile to me
well I cannot breathe
I end up laughing with you
Not knowing what the joke was about


Kristin tenker på gamledager. Kikker ut av vinduet og ut på my street. Og hører på Kurt, ofcourse. Gamledager virker ikke uten Kurt. Jeg tror han har skrevet alle sangene sine om meg og vennene mine, sånn helt seriøst.

Fell in love for the first time in my life
here on this bench
said to myself I would always find the time

then (s)he moved away from my street


Jeg jobbet til 4 idag. Da var jeg passe lei av å pakke inn bøker og cder. Mikal, Sigbjørn og Håvard var innom og, bra av dem:D Charlotte har vært hos meg litt i kveld, og utenom det har jeg lest litt, ryddet litt, latet meg og tenkt på alt jeg må gjøre. Egentlig så har det vært en veldig bra helg så langt:) ..Nå måtte jeg ned for å gi Balto en klem, han lager så rare lyder når han sover. Nesten som om han hikker, men tror det er no sånn pusteproblemer. Men han ble glad, selvom jeg vekte ham. For nå ligger han nede og logrer for seg selv.

Bilde av meg og Balto. Wee , se så glad han er i meg!

Come down here, hold my hand
I will always be your friend
And it won't change ever again
Ever

9 kommentarer:

Simon Dahl sa...

haha! eg tenkte: hmm... kor lite har kristin hatt å jørr på i kveld, har hu skreve blogg har hu ikkje jort så masse: så kikke eg i bloggen: ja ikkje så masse ja!;P

Mikal sa...

Ja syntes eg va flink då altså, når EG va på bok&media....
Kjøpt tilogmed noe :p

Angela sa...

Ja det e synd på deg så jobbe 4,5 timar om gonger..! Forstår at du e leie då jaffal!!! xD

(Sjøl blir arbeidsdagane i helgene på 9 timar, og det e jo ikkje så mye mindre..:P)

Angela sa...

Btw: SYKT FINT BILDE!

Kristin sa...

Simon: Hah , du e så stygge me meg!:p

Mikal: Ja, eg va imponert øve dåkke:) Og spesielt når du kjøpte no! Du burde bare hatt lakrisen der og. Så konne eg vist frem mine innpakkings-skills!

Pluto: Ey! Det va faktisk 6 timer!:p

Mikal sa...

Haha.. va genial presang o :D

Anonym sa...

Åh, skjønn hund! Det er vanskelig å la være å vekke sovende pelsdyr, de er så søte når de sover.

Simon Dahl sa...

Eg e nå alltid snill me deg?=O btw: takk for galffelen=)

Kristin sa...

mikal: Ja det va faktisk det!:D Eg blei litt overraska øve din/dåkkas kreativitet;)

fie: heh,stemme;) Sjøl om noen ganger burde eg bare ha latt an sova. Fordi an blir så saiko når eg vekke an.

Simon: Ja , du e jo det, ca:) Versegod for gaffelen ^^