søndag 2. desember 2007

It's all you

Dagen begynner med at jeg står opp litt for tidlig til å ha slappe-av lørdag fordi jeg skulle jo på jobb. Mamma kjørte meg til byn og jeg ankommer Bok og Media litt over ti og det første jeg hører er: "åja, ska både du og Andreas jobba idag?" Emm.. Flaut av meg. Så da kjøpte jeg meg Jesus Zone cd'en jeg hadde lagt av, og tok meg en tur på markedet helt for meg selv. Og så tvang jeg Charlotte til å komme ned til byn for å være med meg. Vi spiste pizzabolle, fikk godtepose av Elina-nissen og kjøpte julegaver til oss selv. Jeg har fått meg 3 gensre, 2 sjal/skjerf og et par votter til under 400 kr. Bra av meg.

Senere ryddet jeg rommet mitt litt, kledde ut Balto med et fint refleksbånd som han gikk med resten av dagen og satt barne/hunde-vakt med Charlotte. Jeg fant også et veldig fint perlet hjerte med en tråd på, så nå er det mitt nye smykke. Nå sitter jeg her med 1,5 liter cola og masse snop. Colaen min er litt syk, men det er bare fordi det er vinter.
Og forresten.. Jeg tror jeg har funnet verdens beste Simon!

There is nothing in this world
That will ever match you

7 kommentarer:

Anonym sa...

åh, mobilen min e jo me på bilde!<3 Tusen takk. Han sette no pris på det :)

Simon Dahl sa...

verdens beste simon=) forelesning^^

Kristin sa...

Charlotte: Ja, det kan eg tenka meg:)

Simon: Jeh;) Eg fiksa på det tilåme, bare fordi eg va så flaut lite kildekritisk.

Simon Dahl sa...

så bra kristin;)

Angela sa...

Kult bilde!

Anonym sa...

Elina-nissen?
Julegaver er gøy. Jeg har kjøpt julegaver til meg selv siden september.

Kristin sa...

Fie: Elina gikk rundt utkledd som nisse ;p