søndag 23. desember 2007

Be forever near me

På en måte er det julaften imorgen, liksom om 24 timer. Det er litt skummelt.
Idag har jeg vært på jobb, og med Simon. Og nå sitter jeg oppe, midt på natta, så altfor sent. Jeg prøver å lære meg sangen jeg og Margarot skal synge i Udland på julaften, gæh.

I går var det avslutning på skolen, vi spiste frokost i kantina, og etterpå var vi i kirka. Så tok vi bussen hjem. Vi var en hel gjeng som satt bak i bussen og var ganske så sosiale. Jeg, Sigbjørn og Angela begynte å leke med post-it-strekene til Sigbjørn, og skrev masse pent på dem som vi deretter hang opp på bussen. Den ble ganske fint dekorert etterhvert. Sigbjørns tlf-nummer, Mikals tlf-nummer, og diverse ting som "Fat Tollak"/ "Kick Mi(kal)" / "FEITEN" ble hengt opp på de pene, gule stengene på bussen. Da vi kom til byn og gikk av bussen ble Sigbjørn oppringt av noen som hadde funnet nummeret hans på bussen x) Vi møtte Charlotte, og hun ble med meg, Sigbjørn, Mikal og Nordbjørn på juleshopping. På vår vei snakte vi litt med Ørjan og Marianne, og kjøpte et par julegaver og drakk cola og spiste sjokoladepudding. Det var en koselig dag:)


Breath of heaven, hold me together
Be forever near me, breath of heaven
Breath of heaven, lighten my darkness
Pour over me your holiness
For you are holy
Breath of heaven.

6 kommentarer:

Mikal sa...

Ja var koselig det...
Men syntes det var dårlig gjort av dere å henge opp lappar med negative budskap om meg!

Kristin sa...

Det va ikke negative budskap. De var sanne:) ?

Anonym sa...

:D God juul, kristin.

Angela sa...

Ser kje noge bilde av meg her nei?! xD

Kristin sa...

trude: Go juuuul trude :D!

pluto: Eg hadde bare ett bilde der du va på, og hadde eg lakt det ut så hadde du nok sagt "du hadde ikke trengt å legga ut det bilde der av meg nei?!"

Angela sa...

hahA! xD