søndag 13. januar 2008

Hakuna Matata!

I helgen var jeg med Benedicte og familien til Hovden. Det var koselig:) Fredrik er flink til å åpne og lukke dører. Mens jeg ikke er fullt så flink på snowboard. Vi har sett Løvenes Konge minst 6-7 ganger, alle i bilen, riktignok. Jeg kom meg fra to dager i skitrekket uten en eneste skramme, bra av meg! Forresten så hater jeg t-trekk. Jeg lovet Benedicte og meg selv at når jeg kom hjem skulle jeg blogge om hvor forferdelig t-trekk er. Dette fant jeg ut mens vi sto i t-trekket, som er teit! Blæ. Sånn.

På fredag var det ett år siden jeg opprettet bloggen min. Hipp hurra for bloggen! 137 innlegg (pluss endel som er blitt slettet) er blitt skrevet iløpet av disse 365 dagene. Til ære for bloggen legger jeg inn et pent bilde av meg og Mathias med (bursdags)kroner på hodet. Og et bilde av Benedicte. Siden jeg fikk bli med til Hovden.

PS: Cathrine er kul. Så fikk jeg nevnt henne også. Så hun òg har noe spennende å lese ;)


"Bare vent, snart blir jeg majestet!"

Hakuna Matata ;)

5 kommentarer:

Cathrine Olsen sa...

YES du blogga endelig:)
og YES du nevnte meg*knisfnis*

Angela sa...

Ska alle så ikkje blei nevnt klaga nå eller? XP

Mikal sa...

Jaja, eg e nå maijestet.
Kongen på karmøy himself.

Kristin sa...

Cathrine: YES;)

pluto: Haha. Eg nevne vel deg eindel ellers?

mikal: Ja, selvfølgelig e du det!

Anonym sa...

Haha, sånn t-trekk skal nå i hvert fall aldri jeg prøve!